Ge komplimanger

Publicerat: 2010-08-09 / 20:07:55 | Kategori: Vem som helst
Det är inte alltid lätt- men försök att visa uppskattning och ge beröm till andra. En del glömmer gärna att komplimanger inte bara handlar om utseende (även om jag själv sagt till vilt främmande personer att jag tycker de är vackra och sen inte ställt vidare krav på konversation), eller att de kan användas i annat syfte än att flörta. Att få höra saker som "Du är så himla bra på att organisera!", "Din matlagning är BÄST" eller "Jag är imponerad över hur bra du är med barn" kan faktiskt värma mer ibland än "Du är snygg". Missuppfatta mig inte, utseendekomplimanger är också bra (och funkar bra i vårat utseendefixerade samhälle), men kom ihåg insidan också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: