Lämna lappar

Publicerat: 2010-08-06 / 14:32:30 | Kategori: Vem som helst
En lapp kan bjuda på både omtanke och skratt. Min mor gav mig ett skratt då hon försökte stressa mig att läsa färdigt boken "Flickan som lekte med elden" så att vi kunde se filmen. När jag öppnar boken ligger som bokmärke en lapp med texten "LÄS FORTARE!"... Man kan läga små omtänksamma lappar också. Även om "Jag älskar dig, vi ses i eftermiddag" står på ett nedfläckat gammalt kuvert på köksbordet så värmer budskapet. Eller kanske lämna en kaka på en lapp där det står "Du är sötare" eller nåt?




Singoalla
Publicerat: 2010-08-08 / 12:18:11 | Blogg/hemsida:

Fina Karolin!



Underbar blogg. Du gör en riktigt fin sak för världen!

Med mig är det bara bra, nu när du är hemma måste vi ses! Hur är det med dig? Ska du börja universitetet i höst?



Tänker på dig, många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: